Bemutatkozás
2015. május 26. írta: Mrs Pumpkin

Bemutatkozás

Ivánchich Gabriella vagyok, egy gyönyörű kislány édesanyja és elszánt konyhatündér. Imádok sütni-főzni, új recepteket kipróbálni. Én is a hagyományos fánkos-dagasztós-lisztes sütiken nőttem fel, amikről a mai napig igen nehezen tudok lemondani, de néhány évvel ezelőtt megismerkedtem a paleolit étrenddel, amit ki is próbáltam. Hatásai igen megdöbbentőek voltak, persze pozitív értelemben. Sokkal energikusabbnak éreztem magam, kevésbé voltam fáradékony, többet tudtam sportolni. Végre elmúlt a folyamatos puffadásom, mivel rájöttem, hogy laktózérzékeny vagyok. A legnagyobb változást számomra a tejtermékek elhagyása jelentette.

kesz_kep.jpg

Ezután jött a nyírfacukor. Teljesen ledöbbentem, amikor az éves fogorvosi felülvizsgálat alkalmával az orvos végre nem talált lyukas fogat.

Bevallom őszintén, hogy a legnagyobb problémát a búzaliszt elhagyása jelentette, illetve az újfajta paleo lisztekkel való sütés. Eleinte a hagyományos sütiket próbáltam produkálni az új, egészséges hozzávalókkal, de hamar rájöttem, hogy ezeket közvetlenül nem lehet csak úgy "paleósítani". Sokat próbálkoztam és próbálkozok a mai napig, míg végre az ínyemnek megfelelő sütiket sikerült sütni.

Egyvalami viszont nem múlt el, a szénhidrát utáni vágy. Akárhogy kombináltam az ételeket, valami mindig hiányzott. Ennek vége a vissza-visszatérő nassolás lett. 

Nem sokkal ezután ismerkedtem meg a Tökéletes egészség diétával, ami kissé megengedőbb mint a paleolit diéta. Így tért vissza az életembe újra a rizs és a krumpli, mellyel helyreállt az egyensúly. A rizstejet és a rizstejszínt nap mint nap használom levesekhez és krémek készítéséhez. 

Remélem örömöt fogtok találni újabb és újabb receptjeimben és nagyon várom a visszajelzéseiteket az ételekkel kapcsolatban!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrspumpkin.blog.hu/api/trackback/id/tr177432764
süti beállítások módosítása